De laatste dagen - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Lisa Rikken - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Lisa Rikken - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 Juli 2015 | Nederland, Groesbeek

Zo zeg! Afgelopen maanden op stage zijn echt voorbijgevlogen. Wat soms voor mij een grote chaos werd is toch goed gekomen. Stage is behaald en ik kan nu met een goed gevoel naar Malawi. Het blijft wel een dubbel gevoel. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar ik ga de mensen van stage en alle lieve mensen van het thuisfront missen.

Wat gaat de vliegreis naar toe:
Ik vlieg maandagavond weg. Wij stijgen 19:45 op vanaf Amsterdam Schiphol en landen 20:55 alweer in Frankfurt. Om 22.05 zitten we alweer in het vliegtuig richting Addis Ababa. Daar landen we 6:15 en om 9:20 gaan we weer verder richting Blantyre, tevens de eindbestemming van de vliegreis. Hier landen wij om 15:00.
Wij verblijven in Blantyre 1 nachtje in een dogde en de volgende dag worden wij met de auto opgehaald om verder te reizen naar Muona, het dorpje waar wij de komende weken zullen verblijven.

We zullen zien. Ik heb er ontzettend veel zin in en ik ben heel benieuwd hoe het daar is.
Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groesbeek

Malawi

Stage lopen in het Trinity ziekenhuis in Muona, Malawi

Recente Reisverslagen:

03 September 2015

Home sweet home

19 Augustus 2015

Het regent zonnestralen

12 Augustus 2015

Maternity ward

02 Augustus 2015

Halverwege

26 Juli 2015

Children Ward
Lisa

Actief sinds 26 Maart 2015
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 5890

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 27 Augustus 2015

Malawi

Landen bezocht: